Engaardogtrehaver
søndag den 26. januar 2020
Nyttehaven - læbælte mod sydvest
3 havtornbuske, en rosenbusk, en syren og 2 sommerfuglebuske er plantet. Vores kat, Simba elsker at være med i haven og på marken..
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar